sobota, 22 stycznia 2011

Kartka dla bratowej

Kartka, którą zrobiłam dla bratowej z okazji zbliżających się urodzin
Hmm, czy ktoś zgadnie jaki instrument posłużył jako stojaczek?
Zdjęcie kiepskawe, postaram się jutro zrobić lepsze przy dziennym świetle. Tym bardziej, że na powyższym nie widać prawie wcale piercingu.  
Do zrobienia kartki użyłam trzech stempli ze sklepu Lemonade,  którymi cieszę sie od kilku dni.
Kwiatki zrobiłam z tego stempla ;)
Użyłam też drobnych różowych dżetów i koronki zrobinej dziurkaczem brzegowym.
Kartkę zrobiłam wg palety barw z wyzwania Nr 12 Hopmartu-Paleta Barw Nr2.  Nie miałam nic w kolorze mokki więc wykorzystałam tusze kredowe do przebarwienia papieru.
Zapomniałabym ;) w pracy wykorzytałam matting, czyli dodawanie obramowania poszczególnym warstwom papieru. Poszczególne warstwy są przyklejone kostkami 3D.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie  Nr 12 Hopmart, Kartki#39 Scrapujących Polek,  Nr 11 Lemonade

Dopisek z niedzieli:
Dodaję zdjęcia zbliżeń:, które zrobiłam przy dziennym świetle. Niestety niebo było zaciagnięte, więc  zrobiłam kilka na powietrzu, ale musiałam zmykać, bo zaczęło sypać. No cóż, taka pora roku.



 poniżej jest trochę krzywo, ale to jedyne zdjęcie które ujęło w miarę widocznie szczegóły,

 a na zdjęciu poniżej widać skrawek ośnieżonej donicy;)

 Dziękuję za odwiedzinki i komentarze :)


5 komentarzy:

  1. fajna karteczka i zarazem na 3 wyzwania super !!!
    co do sprzetu to nie mam pojecia???
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy dobrze widzę ale czy to smyczek ??tylko ze to raczej część instrumentu więc nie wiem czy to to:) a kartka bardzo ładna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te kwiatuszki na kartce:)
    A instrument to oczywiście skrzypce, na których stoi kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej dziewczyny dziekuję za miłe słowa:) Smyczek jest dobrze, ale to nie skrzypce :( zobaczcie tu jest odpowiedź http://www.youtube.com/watch?v=IliwQImJrYE&feature=list_related&a=GxdCwVVULXfZmDKR5tT0coXnBc3JQhCK&list=ML&playnext=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kwiatki, ladnie sie blyszcza, piercing bardzo mi sie podoba, wlasnie kupilam narzedzie do dziurkowania i chialabym poprobowac dziurkowac dookola cos jakby szycie brzegow bez nici :) Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń