czwartek, 16 września 2010

Grota

Praca, którą pokazuję poniżej powstała na wyzwanie Scrapujących Polek. Wytyczne do pracy:
Wykonajcie jakiś element z papier-mâché i użyjcie go w swojej pracy. Formą na którą nakładać będziecie papier-mâché może być wszystko! Użyjcie wyobraźni!
Ponadto w pracy należy wykorzystać:
- gazę
- gazetę
- koronki
- zszywki
- embossing
Więc moja praca zawiera: deskę jako bazę całej pracy, tekturę, gazetę naklejaną klejem do tapet na balonie, gazę, gips, farby, zszywki (użyłam takich tapicerskich czy stolarskich do przystrzelenia tektury do deski), koronkę zembossingowaną perłowym pudrem, nitki z popsutej podstawki pod garnek i sztuczne trawo-kwiaty, a także lampkę z kolorowymi diodami, klej na gorąco imitujący płynącą wodę. W centrum malutka figurka Matki Bożej. Dostaliśmy ją od mojej bratanicy po jej powrocie z pielgrzymki. Niestety figrka jest tak mała, że wciąż się przewracała. Gdy zobaczyłam temat wyzwania od razu wiedziałam co powstanie. Oto moja praca:

Zdjęcie nie ujmuje efektu zmieniającego się oświetlenia.
Poniżej zbliżenie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz