wtorek, 7 września 2010

Na ślub Krysi i Dawida

Dla mojej kuzynki Krysi na ślub zrobiłam taką kartkę:

Kartka jest wykonana na perłowym i złotym brystolu. Gołąbki są materiałowe, serce wycięte z bombonierkowego papieru wg pomysłu Mirabeel http://scrapbooking-mirabeel.blogspot.com/search/label/scrapowe%20triki?zx=d41a1e2267a41a38 .
Serce jest udekorowane perłowym pudrem do embossingu na gorąco. Listki wycięte dziurkaczem kółko z falbanką ( także odgapione od Mirabeel) . Kwiat zrobiony z kalki technicznej, obrączki wyciete dziurkaczami.  Jest jeszcze biała wstążeczka i półperełki. Zrobiłam tą kartkę pod koniec czerwca, gdybym robiła ją dziś, na pewno byłaby bogatsza i potuszowana na brzegach (za sprawą Tusiowych kursów o tuszach na blogu Skrapujących Polek)  :)


Wedle życzenia Państwa Młodych w miejsce kwiatów kupony toto lotkowe. Nie chciałam pakować ich w koperte więc zyskały takowe oblicze. Tutaj są zwykłe spinacze biurowe, ale w ostateczności udało mi się kupić maleńkie klamerki i spinacze wypadły z gry :)


Tekst pod koszulami jest taki: "Kto na ślubnym kobiercu stanie, musi umieć pozbierać pranie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz