piątek, 27 sierpnia 2010

Pamiątka dla Martynki

Poniższa praca powstała jako SCRAP#67 na wyzwanie Scrapujących Polek. Pomysł zrodził się w ostatniej chwili. W poprzednim wyzwaniu z działu MIXEDMEDIA trzeba było użyć sztućca. Wysłać można tylko jedną pracę, a że dziewczynki mam dwie, więc dla drugiej powstał scrap z użyciem łyżeczki urodzinowej :) . Oto i on:
Baza dosyć czasochłonna wykonana z 1 cm pasków papieru dzięki temu tło uzyskało ciekawą teksturę.  Niestety jest mało sztywna więc planuję podkleić ją tekturą. Na główny plan wyszły róże, ale to tylko dlatego, że mam mało zdjęć i to w fatalnej jakości. Na scrapie jest opaska, którą Martynka miała na rączce (nie wiem jaka jest jej fachowa nazwa).

A tu kilka szczegółów:
Tasiemka, na niej dżety, motyw róży wycięty z serwetki W ramce napis: "JESTEŚ MOJĄ RÓŻĄ" -bo jest!
A tutaj Martynka kilka chwil po narodzinach. Jako tła użyłam gazy, są też szklane gwiazki i materiałowe kwiatki
...tak, tak Martynka urodziła się w Sylwestra:)
Jak już wspomniałam róże są wycięte z serwetki napraswanej na papier przy użyciu folii spożywczej. Ozdobione są żelowymi pisakami.
Tutaj też wykorzystałam serwetkę i poprawiłam srebrnym pisakiem.
Zapomniałam o przeszyciach: są białe i szare.


To tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz