środa, 18 sierpnia 2010

Zaczynam pisanie


Od czego by tu zacząć...
od niedługiego czasu próbuję swoich zdolności na blogu wyzwaniowym Polki Scrapują. Zanim tam trafiłam (z czego niezmiernie jestem zadowolona) zrobiłam kilka kartek i chcę je pokazać.

Rozpocznę od kartki na 15 rocznicę ślubu mojej bratowej i brata, a inne pokażę za jakiś czas.
Bazę stanowi perłowy brystol. Motylek jest zrobiony metodą embossingu na gorąco.  Jego tło stanowi kółko i kółko z falbanką wycięte moimi jedynymi dziurkaczami jak na razie;) Hmm, zastanawiam się jak mam nazwać drugi element kartki. Zrobiony jest metodą piercingu i „embossingu na zimno”??? Nie wiem czy tak się to fachowo nazywa. Jest po prostu wytłoczone i wydziurkowane przy użyciu metalowego szablonu. Nie miałam żadnej piętnastki, dlatego użyłam monet, bo kartka wydawała mi się pusta a nie bardzo wiedziałam co dodać.
A tu kilka fotek:

 









2 komentarze: